Lieblingsblumen/Yndlingsblomster

Bei Jolijou habe ich die Photo- Challenge "let it bloom" entdeckt...
da muss ich doch gleich mal meinen "Senf" dazugeben. Vielleicht schaut ihr ja auch mal bei ihr vorbei...
På Jolijou opdagede jeg denne foto-challenge "Let It Bloom" ...
så skulle jeg lige give en kommentar til det. Måske ser du så også forbi på hendes blog ...
Sonnenblumen


Rhododendron


Grundsätzlich finde ich alles toll, was da draussen so grünt und blüht, auch über rote Rosen zum Hochzeits- oder Geburtstag freue ich mich natürlich :-)





stort set mener jeg, alt er fantastisk, hvad er så grønt derude, og blomster, jeg glader mig naturligvis også over røde roser til bryllup- eller fødselsdag  :-)

Aaaber, ganz klar, die Sonnenblume mag ich am liebsten. Vor vielen Jahren habe ich in Italien/Umbrien die riesigen Sonnenblumenfelder bestaunen können...

Im Garten finde ich ausserdem den Rhododendron superschön, wenn er in voller Blüte steht.

Men det er klart, at solsikke er min favorit del. For mange år siden, jeg kan i Italien / Umbrien beundre de store områder af solsikker ...

I haven finder jeg super god tilføjelse til rhododendron, når han er i fuldt flor.

Kommentare